بدھ، 28 فروری، 2018

پنجابی ویڈیو بلاگنگ ،۔


 واھ او میریا مالکا ، لکھوں ککھ کرنا ایں تے ککھوں لکھ کرنا ایں
اوہدی چہلدا نئیں کوئی چہال جگ تے جدہے ول  دا توں پکھ کرنا ایں
جیدا رب پکھ مارے ؟ یاروں ایتھے تے جیدا کوئی ایس پی یا ایم پی اے ، یا ایم این اے پکھ مارے اور علاقے دا معتبر ہوندا اے ،۔
رانی خان دا سالا ہونادا اے ،۔
تے جیدا رب پکھ مارے ؟
او ہٹلر ہوندا اے ، او چنگیز خان ہوندا اے ،۔
تسی پاویں نہ منو ، پر میں تے اے یقن رکھنا واں کہ ہٹلر ہوئے کہ جارج بش اینہاں پاویں دنیا توں وخت ای پایا ، پر اوس دور وچ اینہاں دے پچھے رب دی   ہی طاقت سی رب کا پکھ سی ،۔
میں تے آکھناں واں کہ کدی رب میرا پکھ مارے تے ؟
کسی ملک ویزہ کی ، کسی ملک قومیت دی کی دعا منگنی اے ، رب پکھ تے مارے ، میں اوس ملک  ای سودا مار لاں ، ملک ای خرید لاں ۔
بس ، ذرا جہیا ای سی ، رب میرا پکھ تے مارے ،۔
جیدا جیدا رب نے پکھ ماریا ، اوس اوس دا ، ناں ، اک زمانہ جاندا اے ،۔
جے رب میرا پکھ مارے ، جے میں رب کولوں منگا کہ
میریا ربا میرا وی پکھ مار ،
میں اے نئیں منگاں گا کہ جیویں محمود غزنوں دا پکھ مارایا سی ، ایویں ، جیویں احمد شاھ ابدالی دا  پکھ مارایا سی ایویں ،۔
ای کہ منگناں ہویا کہ بندہ  ہن بندے مارن لئی رب کولوں ساتھ دیں دیاں دعاواں منگے ،۔
میں تے منگاں گا  اور چیز جیہڑی منگی سی ابراہیم علیہ سلام نے ،۔
میرا ربا ، مینوں او ہنر دے جیہڑے لوکاں دے کم اون ، مینوں او علم دے جیہڑے علم  میرا  ، تے میری اولاد دا ناں اوچا کرن ،
میریا ربا ! کجھ اینج دا کردے ، میریا عادتاں ، اونہاں لوکاں جیہیاں ہو جان جنہاں لوکاں  دے ناں نوں توں امر کر دتا ، رہندیاں زمانیان تک ،  تے اونہاں دی اولاد نوں تے اون والیاں نسلاں  تک نوں دوجے لوکاں تے حکم دار بنا دینا اٰں
ہاں ہاں
اونہاں لوکاں دی گل کرنا پیاں واں ،۔
جنہاں نوں
أنعمت عليهم
اکھیا ای ،۔
میریا رب میرا وی پکھ مار ، کہ میں تیری حمد کردا رہواں ، میریاں اون والیاں نسلاں وی  تیری حمد کرنا تے زمانے وچ سر کڈھدے لوک ہو جان ،۔

کوئی تبصرے نہیں:

Popular Posts